کاتالوگ

زانوی سینی کابل

فرم سفارش

انواع زانویی لوله فولادی

انواع زانویی لوله فولادی جزء اتصالات مهم در لوله کشی های آب سرد و گرم می باشد که برای اتصال لوله ها به یکدیگر، تغییر جهت دادن لوله ها و انشعاب گیری ها، همچنین تغییر قطر لوله مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
لوله زانویی ها در دو نوع پیچی یا دنده ای و همچنین جوشی وجود دارد که بهتر است در لوله کشی های آب سرد و گرم و رفت و برگشتی از زانویی لوله فولادی سفید استفاده کنند، زیرا این زانویی ها دیگر مشکل پوسیدگی و خوردگی را به وجود نمی‌ آورد.
می دانیم که انواع مختلفی از زانویی لوله فولادی وجود دارد، در اینجا متداول‌ترین زانویی لوله فولادی را بر اساس زاویه های موجود بر روی آن که پر استفاده هستند را بررسی می کنیم از جمله:
• زانویی لوله فولادی ۴۵ درجه: این زانویی برای تغییر جهت لوله با انحراف ۴۵ درجه استفاده می ‌کنند، بیشترین مورد استفاده از این زانویی در موارد لوله کشی های فاضلاب می باشد، زیرا در لوله کشی های فاضلاب استفاده از زانویی های ۹۰ درجه توصیه نمی شود چون ممکن است که باعث گرفتگی در لوله ها گردد. این مدل زانویی از دو سر آن به صورت دنده ای می باشد.
زانویی لوله فولادی ۹۰ درجه: از این زانویی هم برای تغییر جهت لوله ها استفاده می کنند که در دو سر زانویی از سمت داخل دنده شده است و بیشتر برای آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد.
زانویی لوله فولادی ۱۸۰ درجه: این زانویی به شکل U می باشد، که با استفاده از این زانویی مسیر لوله ۱۸۰ درجه تغییر جهت پیدا می‌ کند و موازی با مسیر رفت قرار می‌ دهد.
زانویی تبدیلی: این نوع زانویی از دو سر از داخل دنده شده و مناسب برای اتصال قطعاتی با قطرهای مختلف است.

سفارش زانویی لوله فلزی

برای سفارش انواع زانویی لوله فلزی از تولیدی سینی کابل پیشگام کافی است فرم ابتدای صفحه را پرکنید تا کارشناسان ما فوراً با شما تماس بگیردند.

همچنین برای تماس مستقیم و سفارش کالا لطفا با شماره 09124246242 تماس بگیرید.