کاتالوگ

زانوی لولایی سینی کابل

فرم سفارش

زانو سینی کابل عمودی و موارد کاربرد آن

این نمونه از زانوهای سینی کابل با نام رایزری نیز شناخته می شوند. معمولا برای استفاده از زانوهای عمودی، باید با محیطی مواجه شویم که دارای تقاطع های غیر همسطح باشد. این نمونه از زانو ها نیز خود به دو دسته کلی دیگر تقسیم می شوند.

زانو سینی کابل عمودی داخلی، و زانوی سینی کابل عمودی خارجی. زمانی که از این دو دسته زانو صحبت به میان می آید، به یاد خطوط طراحی شده ساختمان می افتیم. گوشه به گوشه دیوار ها را به یاد می آوریم که با چه ارتفاعی از سطح زمین قرار گرفته اند.

حال تصور کنید در محیط هایی همچون ساختمان های صنعتی، یا کارخانه ها، پارکینگ ها و …. تا چه حد نیاز به این دسته زانو سینی کابل خواهیم داشت. البته بسته به نوع سینی های کابلی که در محیط استفاده می شود، زانو ها نیز تغییر خواهند یافت.

مشخصات کلی زانوهای سینی کابل برق

زانو هایی که برای پوشش دهی کابل های برق استفاده می شوند، دارای برخی مشخصات کلی هستند. این زانوها معمولا با استفاده از متریال هایی همچون ورقه های گالوانیزه گرم و سرد و استیل شناخته می شوند. از این رو همگی از یک جنس برخوردار هستند.

اما علت قیمت های متفاوت زانو سینی کابل، به عوامل دیگری همچون زاویه، ورق، عرض، متریال و ضخامت زانو وابسته است.

  • زاویه زانو های مورد استفاده برای سینی کابل 

یکی دیگر از مشخصات کلی استفاده از زانو سینی کابل میزان زاویه آن می باشد. این زانو ها در زاویه های مختلفی تولید می شوند که هر کدام برای محیط خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله زاویه هایی که می توانیم برای آنها بیان نماییم، زاویه 90 درجه داخلی، زاویه 45 درجه داخلی، زاویه 90 درجه خارجی و زاویه 45 درجه خارجی می باشد.

سفارش زانو لولایی سینی کابل

برای سفارش انواع زانو لولایی سینی کابل از تولیدی سینی کابل پیشگام کافی است فرم ابتدای صفحه را پرکنید تا کارشناسان ما فوراً با شما تماس بگیردند.

همچنین برای تماس مستقیم و سفارش کالا لطفا با شماره 09124246242 تماس بگیرید.